Sivut

sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Palkittu ja palkitseva

Sain Quantinalta tällaisen ihanuuden - Kiitos! Vastoinkäymisteni jälkeen olen valittanut niin paljon täällä blogissa (kuulisittepa minut IRL), että vähän hävettää ottaa palkintoja vastaan. Mutta palkinnon taisin saada ennen kuin pääsin täyteen valittamisen vauhtiin :) Kiitos joka tapauksessa, Q!

Palkintoon kuuluu muutama kysymys, joihin vastailen tässä iltani iloksi.

1. Milloin aloitit blogisi?

Vuoden 2010 ja Uuden Elämän-projektini alussa.

2. Mistä kirjoitat blogissasi ja mitä kaikkea blogisi käsittelee?

Painon ja Elämän hallintaa sekä liikunnallista elämää tavoittelevan naisihmisen mielen liikkeitä lähinnä. Nyt välilevyn pullistuman myötä aikaisemmat liikunnalliset tavoitteet ovat muuttuneet kuntoutusteemaksi. Ennen kaikkea kirjoitan ylös projektini edistymistä, että voin itse palata matkan tunnelmiin sitten, kun olen päässyt tavoitepainooni ja painon hallinta onnistuu vaivatta. :) Jonain päivänä. Vuodessa olen kulkenut pitkän matkan. Innolla odotan missä ollaan vuoden päästä!

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?

Minun näkökulmastani tämä tietysti on minun paikkani ja siten erityinen. Muiden näkökulmasta tuskin mikään.

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

Olin tehnyt useita painon pudotus yrityksiä. Halusin pohtia "paperilla" asiaa tarkemmin löytääkseni ne syyt, miksi en aikaisemmin saanut pysyvää muutosta aikaan ja myöskin syyt painon nousuun ja liikunnallisesta elämästä luopumiseen. Halusin tehdä pohdinnan niin, että myös eräs kanssakulkijani pääsi lukemaan ajatukseni tuoreeltaan. Tämä olisi toki ollut hoidettavissa myös sähköpostitse, mutta tämä tuntui kuitenkin helpolta tavalta tallentaa ajatuksen juoksua. Lisäksi haaveilin, että jos saisin tänne yhdenkin kommentoivan lukijan (vaikka sen kanssakulkijan, jonka tänne ohjasin alun alkaen) niin se tekisi projektista "julkisemman" ja asettaisi minulle myös ulkoista painetta pysyä tavoitteissani.

Kirjoittamisen ja kommenttien kautta saamani tuki on osoittautunut projektini kannalta tehokkaammaksi kuin edes alunperin kuvittelin. Kiitos.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

En mitään. Minun tarinani on tämän näköinen.



Kysymyksiin vastattuaan minun tulee haasteen mukaisesti ojentaa palkinto vielä viidelle bloggaajalle, jotka mielestäni palkinnon ansaitsevat. No, todella moni ansaitsisi ja moni onkin jo saanut, mutta ojennetaan nyt vaikka seuraaville: kaksnelosen Outi, kunnon nainen Kati, Manna, Pullero ja Paksu Perhonen. Kaikki blogeja, joissa vierailen mielelläni ja keskenään hyvin erilaisia. Kiitos kaikille teille, että kirjoitatte!

Iloa ja valoa teidän kaikkien kylmiin talvipäiviin! Pysytellään lämpimänä ja uskotaan kevääseen! Tänään hyvä, mutta rankka vesijuoksu takanapäin! Ei ole kunto entisensä, mutta kuitenkin mielestäni lähtötilannetta parempi selvästi!

kohti uutta viikkoa
TM

2 kommenttia:

Kiitos viestistäsi!