Sivut

tiistai 7. elokuuta 2012

Arvaa murtuko varvas?

Sairaanhoitajapohjalta sanoisin, että murtu. P*ska!

Huonon jalan

huono puoli on, että koska se on hieman kömpelö ja tunnoton, on hahmottamisessakin jotain ongelmaa (mitä ilmeisimmin), koska olen lyönyt sen oven pieleen, porttiin, kiveen ja kynnykseen ehkä 99 kertaa. 

Ja sadas kerta toden sanoi...

Tuttu lääkäri sanoi minulle silloin kun selkä tunnottomuuden aiheutti, että "sä vielä murrat tuon varpaan!" Ja katso! Niin mursin.

hyvä puoli on se, että se todella on jkv tunnoton... Eli nytkin luonnon puudutuksen ansiosta elämä on ihan ok tilavan kengän kanssa ja tänään olis ollut välipäivä juoksusta muutenkin!





Mies ehdotti, että menisin lääkäriin. Miksi ihmeessä? Näytän osaavan tehdä diagnoosit ihan itsekin. Ja osaan varpaan teipatakin!

Miehen mielestä se pitää kuvata, että tietää, onko se murtunut ja jos se on murtunut niin sillä ei saa juosta pariin kuukauteen.

No nyt en ainakaan mene!

tTM

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kamala uppiniskainen asenne minulla! :) Näitä hoito-ohjeita en suosittele kenellekään.

      Poista
  2. Minä menisin, sillä entäpäs jos se ei olekaan murtunut? Silloin voi sanoa lällällää ja painua lenkille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamun myötä turvotus on laskenut, liikkuvuus palannut ja kipu rahoittunut. Ei se mitään murtunut ole! Komia väri jäi jäljelle ja ehkä mä osaan varoa sitä taas paremmin! Eli siis periaatteessa olisin voinut mennä! :D

      Poista
  3. Huh, mikä "uhkaus" miehelläsi! :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!