Sivut

torstai 21. tammikuuta 2010

Vesi vanhin voitehista...

Minä rakastan merta, mutta vihaan vettä... Tämä kuvaa varmaan kaikessa järjettömyydessään parhaiten suhdettani veteen. Uin ihan mielelläni - uimahallissa. Ja juon aivan liian vähän vettä. Menee päiviä, etten juo ollenkaan vettä. Mielelläni juon light limuja, kahvia, joskus jopa teetä, hätätilanteessa light mehua, maitoa... Mutta harvemmin vettä.

Tämän viikon maanantaina olen aloittanut siis uusimman missioni koskien Uutta Elämääni: veden juonnin! Minulla on ollut joko pullo tai 5 dl muki työpöydälläni koko ajan, mutta yleensä se on ollut limua varten... Nyt sen sijaan limonaadin juonti on kielletty ja olen siirtynyt juomaan vettä. Voi mikä loistava innovaatio! Miten ihanaa onkaan raikas jääkylmä vesi! Siis todella hyvää. Miten olin unohtanut tämän!

Alkutavoitteni on juoda 1 litra päivässä vettä. Teidän täytyy ymmärtää, että tämäkin vaatii minulta todella paljon! Aikaisemmin join vain satunnaisesti lasin vettä. Nyt tästä tehdään tapa! Paljonko vettä sinä juot? Toivottavasti enemmän kuin minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!