Sivut

keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Happy New Year, Happy New Year

Vuosi 2010 alkoi osaltani niin kuin aika moni vuosi ennen tätä:

Vakaalla päätöksellä siitä, että tänä vuonna en tee, eikä tarvitse tehdä uuden vuoden lupauksia. Muutamaa päivää myöhemmin soitin Ihanalle Siskolle ja ehdotin, että rupeaisimme uuden vuoden kunniaksi yhteiseen kunnon kohotus ja laihdutusprojektiin.

Oma BMI:ni tällä hetkellä on 29 eli joo tiedän ei mikään mahdottoman korkea, mutta selkeän ylipainon puolella kuitenkin! Tärkeintä tässä asiassa on, että todella koen, että peilikuvani ei vastaa minäkuvaani ja haluan ne lähemmäs toisiaan. Vaikka minulla on selkeä sukurasitus sydän- ja verisuonitauteihin ja omatkin arvoni joka terveystarkastuksen myötä kohoavat lähemmäs kiellettyjä lukuja - silti myönnän auliisti, että enemmän kuin edelliset minua motivoi ulkonäköseikat. Tämä kertonee eniten pinnallisesta luonteestani. Olisi niin ihanaa ostaa kauniita vaatteita! Tai voinhan minä ostaa kauniita vaatteita jo nyt - mutta ne eivät vain näytä kauniilta minun päälläni! Minun mielestäni!

Tarkoitukseni on tässä blogissa pohtia niitä asioita, jotka saavat minut (kerta toisensa jälkeen) luopumaan painonhallinnasta, säännöllisestä liikunnasta ja myös sitä, mitä normaali paino minulle merkitsee. Miksi se on minun mielestäni tavoittelemisen arvoista (juu juu ulkonäkö), mutta miksi mielestäni minut tekee paremman näköiseksi, onnellisemmaksi, jne. Olen iloinen, jos joku innostuu kulkemaan kanssani tätä matkaa, jakamaan omia kokemuksiaan kanssani ja tarkoitus on, että jaamme yhdessä myös sen ilon, kun saavutamme tavoitteemme tämän Uuden Elämän suhteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!