Sivut

keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Supervoimia

Olen ollut vastuusta vapaana viikon verran. Olen ollut paljon liikkeellä. Harrastanut liikuntaa. Nähnyt ystäviä. Liikkunut ystävien kanssa.

Sosiaalinen elämä! Se se vasta jotakin on. On parannettu maailmaa lenkkipolulla, uimahallilla ja salilla - parantunutkin se onkin!


Liikunta ei siis tälläkään kertaa ole ongelma. Sokeri jonkin verran on. Jäätelö - mikä ihana keksintö. Tarvitaan siis supervoimia vastustamaan sokerin synkkää valtaa minun pienellä planeetallani. (Pienellä mutta pullealla planeetallani)

Ja ystäviä, joilla on supervoimia myös! Niitä ystäviä, jotka taistelevat omaa taisteluaan ja niitä, jotka eivät taistelua tarvitse, mutta ymmärtävät kuitenkin. Voimaa meissä on sen verran kuin tarvitsemme! Niin se vaan on.

Flower power, Sisters <3

tTM voimissaan

2 kommenttia:

  1. Minä olen tainnut kadottaa vähän supervoimiani niin niin lomalla olevan perheen keskellä, mutta onneksi ihan totaalista repsahdusta eli hyvien syömistapojen kadotusta ei ole tullut. Mutta pienempiä repsahduksia riittää jokaiseen päivään. :)

    VastaaPoista
  2. Eiköhän ne repsahdukset kuulu ihan normaalielämään. Ei saisi olla niin ankara itselleen. Tärkeintä lienee, että suuret linjat ovat oikein eikä lähdetä kokonaan "huonoille teille" :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!